Robin Ztorken L: Löven o Djurgården är Pest eller Kolera. Segraren av Mora-SSK är på sin höjd snuva. Kan vi inte slå snuvan så är vi inte värda att spela final
Inlägg: 2505715
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Vi kanske ska lugna oss med vilka vi eventuellt får spela mot i semin.
Vi är långt ifrån klara med kvarten ännu.
Gnaget skakar om oss lite för mycket för det...
Vi är långt ifrån klara med kvarten ännu.
Gnaget skakar om oss lite för mycket för det...
+ 4