+ 6
Inlägg: 2510533
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Då förstår ju uppenbart inte herr Söderström vad han själv säger.
Självklart triggar ju apbeteenden från ledare och spelare dårarna på läktaren, framför TV´n, och på Twitter.
Gillar verkligen Fredrik, verkar vara en schysst och reko människa. Där gjorde han mig dock besviken.
Självklart triggar ju apbeteenden från ledare och spelare dårarna på läktaren, framför TV´n, och på Twitter.
Gillar verkligen Fredrik, verkar vara en schysst och reko människa. Där gjorde han mig dock besviken.
+ 1
När det gäller Blomqvist heter det helt plötsligt att "folk är lättkränkta" och "inte begriper sig på jargongen i ishockey". Det blir väldigt bekymmersamt när han försvarar ledare som uttrycker sig olämpligt, men samtidigt anser att supportrarna måste tänka mer på hur de uttrycker sig.