Werner: så du hatar å avskyr Bernhard? Gött å veta...9
Inlägg: 2512343
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
optimistronny: skulle säga motsatsen. Men i shl skruvas tempot upp 2 snäpp. Norén vill jag ha kvar pga utvecklingen och Ingman skulle nog kunna spela där om huvudet är på rätt plats. Övriga tror jag inte håller. Skulle vara en chansning att ta med Bernhardt och ev Brickley