optimistronny: Spelar vi i HA nästa säsong så absolut.. men blir det shl får vi nog byta ut 80 % av backuppsättningen
Inlägg: 2512332
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Werner: Ingman, bernhardt, näsen och brickley håller nog för SHL, brickley blir ifs inte kvar. Tror Styf skulle kunna funka kanske, Norén är nog inte redo. Folin å Wahlberg är nej
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Werner: Det troliga är att vi fyller på ovanifrån med 2-3 klassbackar vid eventuell uppgång.
+ 1