Inlägg: 2512344
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: Vi har kontrakt vid avancemang. Annars ska han vara klar för Timrå.
+ 1
Bernhardt har blivit en personlig favorit hos mig i MoDo av det jag sett, otroligt spelskicklig, hoppas ni går upp annars är han nog förlorad. Eller så stannar han kvar, hur ser kontraktet ut?