Werner: Ingman, bernhardt, näsen och brickley håller nog för SHL, brickley blir ifs inte kvar. Tror Styf skulle kunna funka kanske, Norén är nog inte redo. Folin å Wahlberg är nej
Inlägg: 2512339
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI:
Bernhardt har blivit en personlig favorit hos mig i MoDo av det jag sett, otroligt spelskicklig, hoppas ni går upp annars är han nog förlorad. Eller så stannar han kvar, hur ser kontraktet ut?
Bernhardt har blivit en personlig favorit hos mig i MoDo av det jag sett, otroligt spelskicklig, hoppas ni går upp annars är han nog förlorad. Eller så stannar han kvar, hur ser kontraktet ut?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Norén kommer ju självklart följa med till SHL, förväntar jag mig iallafall. Varför skulle vi bryta ett avtal med en junior? Och han kommer nog anpassa sig. Han är ung.
+ 2