+ 2
Inlägg: 2512671
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det här med att namnge en målvakt innan deadline, ligger det nån kostnad i det om man inte behöver använda spelaren?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KRB:
Har någon mera koll/info om Brickley,
Utan honom i finalserien som det har utvecklats blir det tufft verkligen
Har någon mera koll/info om Brickley,
Utan honom i finalserien som det har utvecklats blir det tufft verkligen
Man kan väl hoppas på Löven och Dif kör slut på varandra under de 7 matcher som det faktiskt kan bli mellan dem, ett par tre-fyra skador var på deras nyckelspelare skulle kännas extra tryggt och fint denna gång :))
Mora blir tuffa, men kanske inte lika vilt fightande som aporna från hovet,
Det känns ändå som om MoDo steppar upp och har 20 % mera med glöd att att ge,
Slipper vi skador går vi till final