Det här med att namnge en målvakt innan deadline, ligger det nån kostnad i det om man inte behöver använda spelaren?
Inlägg: 2512674
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Det är det säkert. Malmö har inget incitament att gå med på det annars. Dessutom måste nog spelaren vara rätt motiverad, för det handlar om att skjuta upp semestern. Lite som att åka på hockey-vm eller inte för en spelare.