+ 1
Inlägg: 2521197
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Vet inte om man tog ut galajda ur ren säkerhetssynpunkt för jag tycker inte han såg speciellt groggy ut, möjligtvis att han hade någon känning i nacken eller liknande.
Men vi får väl hoppas på det, även om målet han släppte var ett av dom billigare denna serie. Men kanske var p.g.a. matchovana.
Men vi får väl hoppas på det, även om målet han släppte var ett av dom billigare denna serie. Men kanske var p.g.a. matchovana.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Lyckas man skada två målvakter på 4 matcher ligger man för hårt på det, oavsett om man blir inknuffad.
Tror det mot DIF skulle bli en ganska normal tillställning. De lär vara överlyckliga att möta ett spelande lag som visar respekt efter grisfesten.
För DIF känns det som en bragd om de tar sig till final med tanke på deras förutsättningar. Lång skadelista som blir ett namn längre efter varje match mot Björklöven. Spel som har hackat hela säsongen.
Tror det mot DIF skulle bli en ganska normal tillställning. De lär vara överlyckliga att möta ett spelande lag som visar respekt efter grisfesten.
För DIF känns det som en bragd om de tar sig till final med tanke på deras förutsättningar. Lång skadelista som blir ett namn längre efter varje match mot Björklöven. Spel som har hackat hela säsongen.
Frågan är om inte Löven sköt sig i foten när de fick bort Galajda, Myrenberg kanske är en bättre målvakt.