Inlägg: 2521198
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
henkeiskogen: Ja det skulle minst sagt vara en bragd. Man har gått på väldigt lite folk på backsidan, och spelar nu en tredje-målvakt som inte ens spelar i klubben. Vore galet om Diffen orkar ta sig vidare.
Tror det mot DIF skulle bli en ganska normal tillställning. De lär vara överlyckliga att möta ett spelande lag som visar respekt efter grisfesten.
För DIF känns det som en bragd om de tar sig till final med tanke på deras förutsättningar. Lång skadelista som blir ett namn längre efter varje match mot Björklöven. Spel som har hackat hela säsongen.