dempa: Jag bor i Kalmar och jag tycker inte Kalmar är plastigt. Vad grundar du på. Har du någonsin varit i Kalmar eller i Nybro ?
Inlägg: 2529146
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mariaskalmar: nej, har varken varit i någon av städerna. nybro har ju dock gedigen hockeyhistoria med några år i högsta serien, samt spelat i HA förut. Kalmar har väl vad jag vet aldrig varit ens nära något av det, sen har man lagt massa pengar på en ny fin arena och vill väl upp i HA de med precis som alla andra smålandslag.
väl där vill väl kommunen in och sponsra och vips har vi ett nytt växjö lakers, säger jag en smula cyniskt.
väl där vill väl kommunen in och sponsra och vips har vi ett nytt växjö lakers, säger jag en smula cyniskt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mariaskalmar: Bara att gratulera Nybro till platsen i Allsvenskan, ändock en klassisk klubb.
Eftersom jag är något av en arenanörd så höll jag tummarna för Kalmar med deras nya och fina arena ;)
Huvudsaken var väl dock att det plastigaste av dom plastiga Brödernas inte gick upp, grattis till hockeyn!!
Eftersom jag är något av en arenanörd så höll jag tummarna för Kalmar med deras nya och fina arena ;)
Huvudsaken var väl dock att det plastigaste av dom plastiga Brödernas inte gick upp, grattis till hockeyn!!