Inlägg: 2529202
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Nybro har nu ett enormt jobb framför sig. Ser på EP att dem endast har 1 spelare på kontrakt och det är deras andrekeeper. Det kommer behövas ett rejält ombygge i det där laget för att dem ska ha en chans att inte åka ut direkt nästa säsong.
väl där vill väl kommunen in och sponsra och vips har vi ett nytt växjö lakers, säger jag en smula cyniskt.