Chrisse Haglund: Timashov och wernblom plus en Niklas Olausson/Filppula typ av center, några år yngre och littt mer fart.
Inlägg: 2536736
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Chrisse Haglund:
Tima vill slå sig in i NHL/AHL det är redan klart.
Wernblom har kontrakt i ett tunt Malmö.
Så dom kan vi glömma!
Tima vill slå sig in i NHL/AHL det är redan klart.
Wernblom har kontrakt i ett tunt Malmö.
Så dom kan vi glömma!
Sv: Silly season
Chrisse Haglund: så för att anton ska ansluta så måste henrik avsluta.,han är ju just den typ av spelare från orten som passar in i stommen för framtiden.