Inlägg: 2536745
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: det är jävligt synd:( föredrar en spelare som pooley framfør woods i shl. från det ena till det andra, jag är fortfarande bitter over att vi ōvergav Anders söderberg.
+ 2
Tima vill slå sig in i NHL/AHL det är redan klart.
Wernblom har kontrakt i ett tunt Malmö.
Så dom kan vi glömma!