Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: Det var oerhört frustrerande att det behövde gå 6 matcher med uselt boxplay innan man skruvade på det. I sista matchen tyckte jag man satte mer press på puckförare och stod i skottlinjen. Istället för att snällt stå och låta dem bomba in avslut med folk på kassen. Samma katastrof var det under kvartsfinalen där man också var oförmögna att skruva på spelet