+ 3
Inlägg: 2541169
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: Tror det att vi har en allmänt hög passningskvalitet i laget talar för att skillnaden inte blir så enorm som man tror.
Sen sä blir det fortfarande såklart ändå väldigt jobbigt på grund av allmänt högre kvalitet i de andra lagen.
Sen sä blir det fortfarande såklart ändå väldigt jobbigt på grund av allmänt högre kvalitet i de andra lagen.
+ 3
Sv: Silly season
Bad_Brett:
Även om nykomlingen ofta är indragen k botten så klarar sig nykomlingen rätt så ofta, Timrå/Leksand åkte direkt, även Rögle någon gång, Malmö 2007 tror jag. Ofta har nykomlingen lärt sig göra saker bra.
Även om nykomlingen ofta är indragen k botten så klarar sig nykomlingen rätt så ofta, Timrå/Leksand åkte direkt, även Rögle någon gång, Malmö 2007 tror jag. Ofta har nykomlingen lärt sig göra saker bra.
De senaste åren har Brynäs, Djurgården och HV71 åkt ur. Så det är ju inte direkt så att nykomlingen har åkt ur direkt.