+ 2
Inlägg: 2541162
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Big Sam nu klart ingen förlängning HV. Tror ni han kan bli aktuell för MoDo, eller har man avskrivit honom?
Sv: Silly season
Tarasov: Är så oerhört trött på det här "Skillnaden mellan SHL och HA har aldrig varit större".
De senaste åren har Brynäs, Djurgården och HV71 åkt ur. Så det är ju inte direkt så att nykomlingen har åkt ur direkt.
De senaste åren har Brynäs, Djurgården och HV71 åkt ur. Så det är ju inte direkt så att nykomlingen har åkt ur direkt.
+ 3
På någon sätt gillar jag Hägglund men tycker han är grund.
Kan köpa att man tycker att Wahlberg/Folin skall vara 3 par men motiveringen att defensiva spelet är samma som i allsvenkan…. Ja om det är svårare att vara bra offensivt så lär det vara svårare att vara bra defensivt.