Bad_Brett: Så du var inte nöjd med honom senast? Tycker han kan ta flera roller, han växte också i hv på slutet av säsongen. Men håller med det kan va svårt hitta plats för honom..ingen direkt man vill släppa
Inlägg: 2541173
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Basti: Sam var grym hos oss i ALLSVENSKAN! Han har dock haft det väldigt tungt hos HV, problem med att hänga med i tempot.
Vad är det som gör att du tycker att vi ska satsa vår kanske enda lediga centerplats på en kille som knappt platsar i SHL?
Vad är det som gör att du tycker att vi ska satsa vår kanske enda lediga centerplats på en kille som knappt platsar i SHL?
+ 1