+ 3
Inlägg: 2541172
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: Så du var inte nöjd med honom senast? Tycker han kan ta flera roller, han växte också i hv på slutet av säsongen. Men håller med det kan va svårt hitta plats för honom..ingen direkt man vill släppa
Är han villig att gå ner i lön och kämpa för istiden kan jag tänka mig honom på try-out.