Brander: Undrar varför hans poängproduktion skiljer sig så oerhört mellan Västervik och MoDo? Olika roller?
Inlägg: 2544940
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Brander: Han pratar om det i podden. Det var en stor förändring för honom att gå från Västervik, ett mer tuta och köra lag, till MoDo som var mer strukturerat.
+ 3
Sv: Silly season
Brander:
Ja delvis men sen lyfte hans produktion i slutspelet också. 8 på 12, en kombination av en viss överproduktion i Västervik sen mindre än normalt i MoDo i grundserien. För att sedan komma upp på ”normal” i slutspelet.
Ja delvis men sen lyfte hans produktion i slutspelet också. 8 på 12, en kombination av en viss överproduktion i Västervik sen mindre än normalt i MoDo i grundserien. För att sedan komma upp på ”normal” i slutspelet.
+ 1