Sv: Silly season
Brander:
Ja delvis men sen lyfte hans produktion i slutspelet också. 8 på 12, en kombination av en viss överproduktion i Västervik sen mindre än normalt i MoDo i grundserien. För att sedan komma upp på ”normal” i slutspelet.