{10015}: men vi har Karlin i båset. Är det bara jag som är noll stressad?
Inlägg: 2545124
Svarskommentarer
Sv: Silly season
grimiss: Att vi har Karlin i båset gör mig MINDRE stressad. Fortfarande frågetecken över vad han kan uträtta på SHL-nivå.
Sv: Silly season
grimiss: Holmström är viktig också. Läste att Sampo håller NHL-klass vad gäller forechecking. George gillar att SHL-motståndare nu blir sargreklam. Så kallad samponering. Länge leve Vela!
+ 3
Sv: Silly season
grimiss: Karlin gjorde guld av bajs sitt första år. Han kan hockey. MoDo är störst
+ 3