grimiss: Att vi har Karlin i båset gör mig MINDRE stressad. Fortfarande frågetecken över vad han kan uträtta på SHL-nivå.
Inlägg: 2545161
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{10015}: Behöver bara vara bättre än Montén, Kollar, Östman och Filander. Jag är lugn på den fronten. Dessutom har vi professor Holmström.
+ 1
Sv: Silly season
{10015}: Han höll ju ett mora som kom tvärsist flytande fram till att han fick sparken.
+ 1