SPOODI: Orimligt och orimligt....vad ligger löneläge för förstespaden i övriga SHL-lag?
Inlägg: 2545910
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Padrone78: kollar man taxerad inkomst från 2021 så tjänade Gustaf Lindvall mest på 1,6miljoner.
Marcus Högberg två på 1,2miljoner. Sen lär de ha lite Lull-lull och pensionspengar osv så säg 2miljoner brutto då för den som är bäst betald. Inte rimligt att erbjuda en målvakt dubbla den summan.
Marcus Högberg två på 1,2miljoner. Sen lär de ha lite Lull-lull och pensionspengar osv så säg 2miljoner brutto då för den som är bäst betald. Inte rimligt att erbjuda en målvakt dubbla den summan.