Inlägg: 2545916
Svarskommentarer
Sv: Silly season
SPOODI: Det är mer än 2 mill brutto för den som är bäst betald. Lasse J, Lassinantti och Enroth är dom tre som är bäst betalda och dom får 250+ i månaden.
+ 2
Sv: Silly season
SPOODI:
Lasse J i FHC skall väl vara den som är bäst betald har jag för mkt. Tänker 180-200 månad som en rimlig summa för oss
Lasse J i FHC skall väl vara den som är bäst betald har jag för mkt. Tänker 180-200 månad som en rimlig summa för oss
Marcus Högberg två på 1,2miljoner. Sen lär de ha lite Lull-lull och pensionspengar osv så säg 2miljoner brutto då för den som är bäst betald. Inte rimligt att erbjuda en målvakt dubbla den summan.