Inlägg: 2545918
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: MoDo betalade Tommy Salo 300,000 i månaden för 19 år sen..ser dock ut som Aftonbladet saltade sina siffror redan då. Klick! Klick!
Lasse J i FHC skall väl vara den som är bäst betald har jag för mkt. Tänker 180-200 månad som en rimlig summa för oss