+ 4
Inlägg: 2547916
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Jag hör dig, men anser fortfarande inte att man ska brännmärka kids som väljer en annan väg. De har gjort bedömningen att chanserna är bättre att utvecklas på annat håll.
Tycker hellre att fokus ska ligga på föreningen, ungdoms-junioverksamheten och vad de har gjort och gör för att säkerställa att lokala talanger stannar i verksamheten.
Kanske missades av många som inte orkar läsa hela artiklar men det är faktiskt så att vi värvat in en spelare till J20, Maximilian Kilpinen från ÖREBRO, ett annat SHL-lag?! Vad ska vi dra för analyser av det då? :D
Tycker hellre att fokus ska ligga på föreningen, ungdoms-junioverksamheten och vad de har gjort och gör för att säkerställa att lokala talanger stannar i verksamheten.
Kanske missades av många som inte orkar läsa hela artiklar men det är faktiskt så att vi värvat in en spelare till J20, Maximilian Kilpinen från ÖREBRO, ett annat SHL-lag?! Vad ska vi dra för analyser av det då? :D
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}:
Strömgren ratades helt sannolikt av sportsliga skäl. Tycker inte man skall bränna spelare på det viset. Snarare lycka till ni är alltid välkomna tillbaka.
Strömgren ratades helt sannolikt av sportsliga skäl. Tycker inte man skall bränna spelare på det viset. Snarare lycka till ni är alltid välkomna tillbaka.
+ 1
Niederbach hade heller aldrig spelat för MoDo när han lämnade.
Jag tycker det är olika situationer, dessutom har vi redan ratat Strömgren så jag skulle inte bli förvånad om vi gör samma mot Hermansson.