+ 2
Inlägg: 2547961
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78:
J.F.K har berört det här vid flera tillfällen när det har varit uppe i tråden.
Det är INTE grabbarna,
Det är föräldrar tillsammans med agenter som påverkar dessa ungdomar.
Döm inte killarna för det!
J.F.K har berört det här vid flera tillfällen när det har varit uppe i tråden.
Det är INTE grabbarna,
Det är föräldrar tillsammans med agenter som påverkar dessa ungdomar.
Döm inte killarna för det!
+ 7
Tycker hellre att fokus ska ligga på föreningen, ungdoms-junioverksamheten och vad de har gjort och gör för att säkerställa att lokala talanger stannar i verksamheten.
Kanske missades av många som inte orkar läsa hela artiklar men det är faktiskt så att vi värvat in en spelare till J20, Maximilian Kilpinen från ÖREBRO, ett annat SHL-lag?! Vad ska vi dra för analyser av det då? :D