Petey21: Bilden och matchstället kan nog vara det fränaste i svensk hockeyhistoria, och det håller hela hockeysverige med om också. Alla älskar MoDo!
Inlägg: 2548250
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tycker vingen är snygg, men skickar samtidigt med det 'bulliga' riktiga klubbmärket.
Men att dom satt på en vinge är väl logiskt med tanke på vem huvudsponsorn var.
För den som vill briljera med kunskap är de 7 OS-deltagarna med på bild. Bara namnen som saknas, klara man det utan att googla är man hängiven MoDo :). Tror ej MoDo haft fler deltagare i ett OS, men säkert nån som vet bättre.
Men att dom satt på en vinge är väl logiskt med tanke på vem huvudsponsorn var.
För den som vill briljera med kunskap är de 7 OS-deltagarna med på bild. Bara namnen som saknas, klara man det utan att googla är man hängiven MoDo :). Tror ej MoDo haft fler deltagare i ett OS, men säkert nån som vet bättre.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rurik: Tycker väl bilden är hyggligt cool, samtidigt som det känns så långsökt och märkligt att släppa upp hockeyspelare på en vinge.
Sedan förstår jag verkligen inte varför vi skulle ta tillbaka en vinge i klubbmärket. Det har aldrig varit MoDo. Vill ha den gamla bulliga med AIK.
Sedan förstår jag verkligen inte varför vi skulle ta tillbaka en vinge i klubbmärket. Det har aldrig varit MoDo. Vill ha den gamla bulliga med AIK.
+ 2
