+ 2
Inlägg: 2548252
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Håller med, har alltid min bulliga MoDo AIK när jag är på match 💚🤍❤️
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Haha ja, klart det är märkligt med en vinge som klubbmärke. Det som gör det fränt är att det just är förknippat med en viggen.
Annars gillar jag verkligen denna! Speciellt utan massa sponsorer (kommer såklart aldrig hända)
Annars gillar jag verkligen denna! Speciellt utan massa sponsorer (kommer såklart aldrig hända)
+ 2

Sedan förstår jag verkligen inte varför vi skulle ta tillbaka en vinge i klubbmärket. Det har aldrig varit MoDo. Vill ha den gamla bulliga med AIK.