+ 2
Inlägg: 2548256
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rurik: Den tröjan är ju intressant, Guldtröjan, men när bytte man till den? Man startade den säsongen med en mer traditionell tröja. Vore intressant o få fakta till när o varför man bytte till denna otraditionella logga

Annars gillar jag verkligen denna! Speciellt utan massa sponsorer (kommer såklart aldrig hända)