puffe: Tomas Jonsson är väl den ena men är den andra Mikko Leionnen (ursäkta stavning var ung när det begav sig)
Inlägg: 2548282
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jan-Erik : Tomas Jonsson, helt rätt. Han stannade ju faktiskt i MoDo 2 år efter guldet. Känns som bra mognad på den grabben, han ville väl lära sej mer av Sandlin innan NHL tog över , o resten är hockeyhistoria.
Mikko lämnade MoDo efter guldet, måste förtydliga angående den siste spelaren, han var finländare, men blev nog inte MoDoit förrän efter OS. Osunt att minnas han
Mikko lämnade MoDo efter guldet, måste förtydliga angående den siste spelaren, han var finländare, men blev nog inte MoDoit förrän efter OS. Osunt att minnas han