Inlägg: 2548693
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Kopiera texten så skickar du den eller så lägger du ut den här och printar. Gör som känns bäst, själv är jag för snål för att ha AB Plus haha
Kopiera texten så skickar du den eller så lägger du ut den här och printar. Gör som känns bäst, själv är jag för snål för att ha AB Plus haha
Bubbla? hur menar du?
Så jag gör rätt?
Sorry?