Inlägg: 2548695
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74:
Okej,
Men får man kopiera en hel artikel och lägga in den rakt av ?
Är inte det mot reglerna härr?
Okej,
Men får man kopiera en hel artikel och lägga in den rakt av ?
Är inte det mot reglerna härr?
Kopiera texten så skickar du den eller så lägger du ut den här och printar. Gör som känns bäst, själv är jag för snål för att ha AB Plus haha