Robin Moberg: åsså brann min kåk ner, tack för tipset :( , men korven var god
Inlägg: 2549112
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Shit vilken puls jag fick i nån sekund när jag läste ditt inlägg , hann tänka att : är det din villa som brinner just nu här i Ö-vik
Men kom snabbt på att du är nog inte Ö-viks bo
Men kom snabbt på att du är nog inte Ö-viks bo
+ 2