+ 2
Inlägg: 2549113
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Haha, tack för omtanken, näe , bor i Götaland(var mera ett dåligt försök till skämt), ska dock nämna att jag har på mej en svart, fin T-shirt med Örnsköldsviks Innebandy-tryck , inköpt av dej, en sen kväll när vi 'gjorde stan'
Den har tvättas minst 50 gånger, så Örnsköldsvik har kvalitet minsann
Den har tvättas minst 50 gånger, så Örnsköldsvik har kvalitet minsann
+ 2
Men kom snabbt på att du är nog inte Ö-viks bo