Bad_Brett: Är det Kalmar som spelar i HA nästa säsong då? De kom ju tvåa i kvalserien.
Inlägg: 2549262
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava: Costanza har alltid velat vara sportchef. Detta är min chans.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava:
Kalmar som alternativ är bättre än Kristianstad, även om Kalmar ännu inte är någon vinterstad heller…
Kalmar som alternativ är bättre än Kristianstad, även om Kalmar ännu inte är någon vinterstad heller…