Inlägg: 2549266
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KRB: Har gjort mitt enda skidskytte-lopp i karriären, precis utanför Kristianstad, så underskatta inte bergen runt Norra Åsum.
Körde 3 varv på Vita Blixten och knockades av samma jävla gren 3 gånger
Körde 3 varv på Vita Blixten och knockades av samma jävla gren 3 gånger
+ 2
Kalmar som alternativ är bättre än Kristianstad, även om Kalmar ännu inte är någon vinterstad heller…