+ 2
Inlägg: 2549272
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Hehe, i Norrland skulle den där grenen ha legat under en meter snö och knappast utgjort något hinder för dig :)
Hockeyn för Norrland!
Hehe, i Norrland skulle den där grenen ha legat under en meter snö och knappast utgjort något hinder för dig :)
Hockeyn för Norrland!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: bästa Vita Blixten!!! Lite flex att man åkt ”samma” som sin far å farfar
+ 1
Körde 3 varv på Vita Blixten och knockades av samma jävla gren 3 gånger