+ 9
Inlägg: 2549276
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9233}: Väldigt socialistiskt synsätt. Varför ska klubbar som knappt drar någon publik på sina hemmamatcher och saknar en vettig sportslig organisation få en massa pengar?
Tvärtom borde man införa en rörlig del avtalet som baseras på hur många som ser matcherna på TV. Orimligt att Västervik ska få lika mycket som Djurgården.
Tvärtom borde man införa en rörlig del avtalet som baseras på hur många som ser matcherna på TV. Orimligt att Västervik ska få lika mycket som Djurgården.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9233}: Riktigt sjukt. Glad att jag sponsrade Kik med godis och korvpengar när jag var där i vinter. Riktigt trist att höra.
+ 1
Personligen tycker jag att produkten HA är minst lika underhållande som shl i många av matcherna. Hade inte klagat om de gjort om fördelningen till 80/20 alternativt 75/25 shl/ha.
Färjestad går 20 miljoner plus och vi har HA-klubbar som måste sälja spelare för att överleva. Sjukt.