Inlägg: 2549352
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7639}: Hade inte Schilkey varit en no-show i slutspelet så hade han nog dragit. Samtidigt var Bernhardt, Woods och Dickinson klara för SHL rätt tidigt. Jag tror SHL-lagen helt enkelt inte var så impad över deras toppkedja som mest var bra mot sämre lag och power play, men ganska bekväma och svaga defensivt.
Rahimi är för långsam, men ändå den back som producerade bäst i fem mot fem. Det säger egentligen allt om deras backar förutom den skadade Lindgren som hade kunnat vara SHL-material.
Rahimi är för långsam, men ändå den back som producerade bäst i fem mot fem. Det säger egentligen allt om deras backar förutom den skadade Lindgren som hade kunnat vara SHL-material.
+ 5
Tror sånt där är rätt jämnt ändå, hade löven fler spelare mer topp potential skulle de tappa fler, vem värvar rahimi till SHL?
Känns som jag skrev ett riktig puffe inlägg nu.