+ 5
Inlägg: 2549355
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: MoDo tror jag kommer att vara bra i SHL. Spelare som Vigge & Dicken är underskattade. Riktiga lagspelare som älskar MoDo. Tror att de kommer lyfta klubben i SHL. Jag tror det blir en kul säsong!
+ 6
Rahimi är för långsam, men ändå den back som producerade bäst i fem mot fem. Det säger egentligen allt om deras backar förutom den skadade Lindgren som hade kunnat vara SHL-material.