Inlägg: 2551008
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Sen har Timrå ju haft Johan Matsson i två säsonger. Ännu en av de spelare som skrivit nytt kontrakt med KHL i år.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/69M11z/khl-svenske-johan-mattsson-stannar-i-ryssland
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/69M11z/khl-svenske-johan-mattsson-stannar-i-ryssland
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Skall inte vi MoDoiter lyfta upp Timrå som klara Guldfavoriter så blir dom nöjda , ja menar dom har väl dom bästa målvakterna , bästa backarna, Forwards uppsättning typ NHL mässigt, bästa tränarna, coolaste Arenan, snyggaste busschauffören å en dansk som ass sportchef mm , mm
🤪🤪
🤪🤪
+ 1
I Timrå pratar man inte målvakter och NHL i samma andemening.
Har väl aldrig hänt att en målvakt har gått från Timrå till NHL/AHL?