Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Skall inte vi MoDoiter lyfta upp Timrå som klara Guldfavoriter så blir dom nöjda , ja menar dom har väl dom bästa målvakterna , bästa backarna, Forwards uppsättning typ NHL mässigt, bästa tränarna, coolaste Arenan, snyggaste busschauffören å en dansk som ass sportchef mm , mm

🤪🤪