+ 1
Inlägg: 2551051
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Vad du tjatar om massor av värvningar hela tiden. Blir du liksom aldrig nöjd?
En forward är väl sannolikt vad som kommer till. Efter det får vi se, men några tre till spelare ser jag verkligen inte komma om vi inte hamnar långt efter.
En forward är väl sannolikt vad som kommer till. Efter det får vi se, men några tre till spelare ser jag verkligen inte komma om vi inte hamnar långt efter.
+ 2
Tycker man gjort det man kunnat, skulle gissa att laget förstärkts med 2 forwards och en back före första uppehållet. Före seriestart så blir det väl en forward