+ 2
Inlägg: 2551059
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}:
Jag hade rätt i vintras, vill minnas att jag fick motta lite hån när jag trodde det skulle komma in en till. Sen kom Halloran. Vi bråkade i maj om huruvida vi skulle ha 2 eller 3 till, sen dess har vi plocka in Vigge och MR….
1 vet vi att vi är ute efter
Blir Norlinder ledig kommer vi plocka honom
Då handlar det ytterligare 1…. vilket jag tror att vi plockat in före uppehållet i november men kanske du får rätt i det fallet.
Jag hade rätt i vintras, vill minnas att jag fick motta lite hån när jag trodde det skulle komma in en till. Sen kom Halloran. Vi bråkade i maj om huruvida vi skulle ha 2 eller 3 till, sen dess har vi plocka in Vigge och MR….
1 vet vi att vi är ute efter
Blir Norlinder ledig kommer vi plocka honom
Då handlar det ytterligare 1…. vilket jag tror att vi plockat in före uppehållet i november men kanske du får rätt i det fallet.
+ 5
En forward är väl sannolikt vad som kommer till. Efter det får vi se, men några tre till spelare ser jag verkligen inte komma om vi inte hamnar långt efter.