+ 2
Inlägg: 2552873
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MoDoNörden: Enig. Men Thomas är speciell och är lite för mycket jante över det uttalandet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MoDoNörden: håller med, känns som en regel satt av en pensionär. Blir dessutom rätt problematiskt då vi pensionerat många nummer.
en viss ung spelare som spelade med #88 i MoDo är just nu en av Torontos ledande forwards. Är man en framstående spelare/supertalang likt Nylander var ser jag inga problem med att de bär höga nummer.
en viss ung spelare som spelade med #88 i MoDo är just nu en av Torontos ledande forwards. Är man en framstående spelare/supertalang likt Nylander var ser jag inga problem med att de bär höga nummer.
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MoDoNörden: ähhh jag bryr mig inte och tror inte att spelarna bryr sig överdrivet heller. Det är bara ett nummer på ryggen
Varför är det här så viktigt att ha inte ha högre tröjnummer än 40?
- Av flera orsaker. Framförallt för att vi köper in nästa säsongs matchställ i februari och vi kan inte ha en uppsjö av nummer, säger Thomas och fortsätter:
- Sedan handlar det om tradition, jag tycker att man ska ha låga nummer. Jag gillar inte att en ung spelare ska åka omkring i till exempel nummer 88.