MoDoNörden: Enig. Men Thomas är speciell och är lite för mycket jante över det uttalandet
Inlägg: 2552880
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Och jag håller med materialaren. Det gick inflation att alla som var unga talanger skulle ha höga nummer då stjärnorna i NHL hade det.
När någon har presterat på högsta nivå i landslaget (JVM räknas inte) eller i klubblaget/NHL över tid så kan man få det.
Ingen i dagens MoDo är där, ingen ska ha höga nummer.
När någon har presterat på högsta nivå i landslaget (JVM räknas inte) eller i klubblaget/NHL över tid så kan man få det.
Ingen i dagens MoDo är där, ingen ska ha höga nummer.
+ 4