+ 3
Inlägg: 2555017
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: Ok, har inte kollat utan vet bara att jag läst nån intervju med ledare i den klubben som uttryckt att de ligger i bottenskiktet sett till spelarbudget. Och att detta var ganska nyligt, efter senaste guldet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors:De kör väl en Kenttä och spelar.med kostnaderna för truppen rejält.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/V94R4J/de-klubbarna-i-shl-betalade-ut-hogst-loner