Från Hörnefors: Ok, har inte kollat utan vet bara att jag läst nån intervju med ledare i den klubben som uttryckt att de ligger i bottenskiktet sett till spelarbudget. Och att detta var ganska nyligt, efter senaste guldet
Inlägg: 2555023
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Man kan ju tycka vad man vill om Växjö men dom ska ha credd för vad dom lyckats uppnå på bara 25 år, 4 finaler och 4 guld! Det kan inte bara hänga på ekonomin, nåt annat måste dom vara bra på också, vi har nog alla ett och annat att lära...
+ 3